piątek, 23 września 2011

Kemon - Actyva - Volume e Corposita - szampon do włosów nadający objętość

PLUSY:
- bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na włosach
- delikatny dla włosów - nie agresywny - dzięki temu nadaje się do włosów farbowanych - nie będzie wypłukiwał koloru
- nadaje włosom lekkości, przez co jest wrażenie zwiększonej objętości, włosy są bardziej podatne na układanie
- pomimo swojej delikatności dobrze myje włosy
- dobrze i obficie się pieni i łatwo spłukuje
- wydajny - niewielka ilość daje sporo piany
- dość płynna konsystencja - taką lubię najbardziej
- sympatyczna, nienachalna szata graficzna i ładny design butelki
MINUSY:
- cena - 48zł za 250ml - jak na szampon to dużo, ale jak zwykle podkreślam, że firma Kemon zajmuje się produktami do użytku profesjonalnego, a tego typu kosmetyki z reguły są droższe
OCENA OGÓLNA:
4/6
Dobry produkt za wysoką niestety cenę. Uważam, że akurat jak na szampon to wyjątkowo dużo - jest to produkt, którego zadaniem ma być umycie, oczyszczenie włosów, przebywa on na nich stosunkowo krótko, dlatego też nie sądzę, aby koniecznym było wydawanie takiej kwoty akurat na tego rodzaju produkt. Owszem - nadaje włosom lekkości, ale do nadawania typowego, intensywnego efektu push-up mam już fluid Kemon Hair Manya Macro, który zdecydowanie się w tej kwestii sprawdza, po nim objętość jest ewidentnie widoczna. W przypadku samego szamponu tak naprawdę niewiele da się stwierdzić, oprócz tego, że włosy rzeczywiście nabierają lekkości i są nieco bardziej puszyste, być może efekt byłby intensywniejszy przy użyciu całej linii Actyva Volume e Corposita, ale nie dane było mi przetestować wszystkie te kosmetyki razem ;). Jeżeli bardzo chcecie to sprawdzić, to produkty firmy Kemon są dostępne w salonach fryzjerskich wyszczególnionych tutaj oraz przez internet - tutaj. Ja osobiście nie poczułam się bardzo skuszona, bo szampon dla mnie jest zdecydowanie za drogi - na produkty pielęgnacyjne - takie jak odżywki, sera, maski - jestem w stanie wydać więcej - podobnie na produkty do stylizacji - jeżeli są dobre, ale akurat szampon z reguły kupuję tańszy i w ten produkt mojego zdania również nie zmienił w tej kwestii.

Bardzo dziękuję polskiemu dystrybutorowi produktów marki Kemon za udostępnienie kosmetyków do testowania, jednocześnie zapewniam Was, że nikt nie miał wpływu na moją opinię o produkcie - jest to moja osobista i jak najbardziej obiektywna ocena :).


Przy okazji postu o kosmetyku firmy Kemon, zostałam poproszona o zapoznanie Was z imprezową kolekcją stylizacji TEENAGERS przygotowaną przez stylistów marki Kemon kosmetykami Hair Manya, o których pisałam już na blogu - znajdziecie je wszystkie tutaj.

Imprezowa kolekcja TEENAGERS 



Bawią się, inspirują, mocno podkreślają swoją indywidualność – nastolatki są motywem nowej kolekcji fryzjerskiej marki KEMON. Kolekcję TEENAGERS przygotowali najlepsi styliści KEMON we ścisłej współpracy ze światem mody i wizażu. 

Dlaczego nastolatki? To one wpływają na to, że świat dookoła nas zmienia się. Nowe pokolenie dyktuje świeże trendy, wyznacza nową drogę patrzenia w przyszłość. Inspiracją dla kolekcji była obserwacja codziennego życia nastolatków, ich zachowań, sposobów na zabawę, postrzegania przez nich rzeczywistości – mówi Paweł Kamiński, szef zespołu instruktorów KEMON, twórca kolekcji TEENAGERS. Paulina Kurowiak, stylistka odpowiedzialna za makijaż w kolekcji, inspiracji szukała daleko - TEENAGERS stylistykę wywodzi ze słynnej tokijskiej dzielnicy Harajuku. Połączenie estetyki anime, gothik lolita z rockowo-punkowym lookiem - tak bawić się modą i makijażem mogą szalone nastolatki – dodaje Paulina Kurowiak. 



Stylizacja kolekcji podkreśla indywidualność poszczególnych postaci. Autentyczność nastolatków, przejawiająca się w prawdziwości ich stylu bycia ma swoje odzwierciedlenie w kolorystyce i formie fryzur – tłumaczy Paweł Kamiński. Nastolatki własną odrębność demonstrują także w swoich strojach. Pracując nad kolekcją chcieliśmy zachować ujmującą spontaniczność młodych, wielobarwność i szaleństwo towarzyszące autokreacji nastolatków – mówi Dorota Gaj - Wożniak z Grupy Mixer, która zaprojektowała kostiumy dla kolekcji TEENAGERS – Różnorodność form i stylizacji charakterystycznych dla poszczególnych grup subkulturowych zmiksowaliśmy, tworząc obraz współczesnych nastolatków widzianych oczami naszej Grupy – dodaje. Z kolei o wizażowym aspekcie kolekcji mówi Paulina Kurowiak - Stylizacje w makijażu są odważne. Czarne powieki, intensywne kolory brwi, graficzne kreski nadają szczególnego wyrazu niebanalnym ubiorom i fryzurom – dodaje.


Jaka zatem jest kolekcja TEENAGERS? Inspirowana prostotą, podkreśla niezależność nastolatków – twierdzi Paweł Kamiński. Eklektyczna, otwarta ,wielowarstwowa, bogata w detale, jest inspiracją dla wszystkich poszukujących nowych, oryginalnych rozwiązań – mówi Dorota Gaj - Woźniak. A nieograniczona wyobraźnia w stylizacji doskonale wpisuje się w imprezowy charakter tego projektu – dodaje Paulina Kurowiak. 
Ale czy TEENAGERS to zabawa stylem tylko dla nastolatków? Stylizacja jest formą kreacji siebie dla każdego, niezależnie od wieku. Precyzyjne techniki koloryzacji i strzyżeń tej kolekcji umożliwiają stworzenie własnej fryzury i dowolne wpływanie na jej efekt końcowy. Zresztą w TEENAGERS widoczne są stylistyczne wpływy niemal każdej dekady minionego stulecia, dlatego każdy znajdzie w niej coś dla siebie – przekonuje Paweł Woźniak. 

W pracy nad kolekcją wykorzystany został NA YO - nowy system koloryzacji włosów marki KEMON. Premierowy pokaz kolekcji TEEMAGERS, będący również polską premierą systemu NA YO, odbył się 17 września, w gdańskim Teatrze Wybrzeże. 



Kolekcja TEENAGERS / KEMON 2011 

Wykonanie: 
Fryzury: Instruktorzy marki KEMON pod kierownictwem Pawła Kamińskiego 
Koloryzacja włosów: NA YO 
Stylizacja włosów: HAIR MANYA 
Ubrania: Grupa Mixer 
Makijaż: Paulina Kurowiak

6 komentarzy:

  1. cena szamponu to zdecydowana przesada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys byłam w stanie tyle wydać na szampon, ale po zarażeniu się wizażem.pl zmieniłam obóz i patrzę na skład kosmetyku. Używam teraz szamponów za 3-7zł i są równie dobre co te droższe, bo dokładnie myją (a taka jest ich rola:))
    co do kolekcji teenagers to modele i modelki ze zdjęć wyglądają jakby te nastoletnie lata mieli dawno za sobą ;P lepiej by się tu sprawdziła cukierkowa sesja w stylu wildfoxa moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa razy musiałam przeczytać notkę, żeby się w końcu dowiedzieć czy dodaje tej objętości włosom czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ten szampon jest dla mnie za drogi i raczej niepotrzebny. Wystarczy mi ziaja do włosów suchych.
    pozdrawiam
    eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  5. No cena faktycznie bardzo wysoka :P Myślę, że znalazł by się tańszy a równie dobry ;)
    Zapraszam http://kamila1987.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Zapraszam ponownie! :)